Vadász utca 1.

Bajcsy-Zsilinszky utca 36.

Budapesti kirándulás

2017.03.20.

2017. március 17-én a 7.b osztály a Hadtörténeti Múzeumban és az Aréna Plázában járt.

Ezen a pénteki napon a vonatozást követően metróval jutottunk a Széll Kálmán térre, ahonnan rövid séta után a múzeumhoz érkeztünk.
Itt először megnéztük a háborúkról szóló kiállítást, majd meghallgattunk egy kiselőadást az I. világháború hadviseléséről és fegyvereiről. Érdekes és számos új ismeretet tudtunk meg az akkori eseményekről,. Szokatlan fegyvereket is bemutattak nekünk.
Az előadás alatt pontgyűjtő verseny is zajlott, így mindenki kipróbálhatta saját tudását is.
Végül kezünkbe foghattuk a fegyvereket vagy felpróbálhattuk a rohamsisakokat.

A múzeumi látogatásunk után megcsodáltuk a Mátyás-templomot és a Halászbástyát. Még osztályfőnökünk, Zsuzsa néni középiskoláját is megnéztük!
Újra metróra ültünk, s meg se álltunk az Arénáig. Itt moziztunk egyet, szabadidőnkben pedig nézelődhettünk.
Estefelé újra vonatra szálltunk. Hazafelé zenét hallgattunk, beszélgettünk, sokat nevettünk.

Szerintem nagyon jól telt az osztálykirándulás. Remélem, hamarosan újabb programon vehetünk részt!