Vadász utca 1.

Bajcsy-Zsilinszky utca 36.

Erdei vándortábor a Zemplénben

2020.09.30.

Nagyon vártuk már a táborozást, izgultunk, hogy a vírushelyzet miatt egyáltalán engedélyezik-e. Majd jött a jóhír: indulhatunk! Egy hét a Zemplénben!

Július 24-én indultunk, méghozzá vonattal!  Sátoraljaújhely volt a célállomás, ami azt jelentette, hogy 5 órán át vonatoztunk a Zemplén vadregényes hegyei közé. Az első állomás Pálháza volt, ahol az erdőszélen, a kisvasút végállomásától kb. 400 méterre találtuk a sátrainkat. Mert az első négy éjszakát bizony sátrakban töltöttük! A túrák változó hosszúságúak voltak, minden másnap hosszú túrára mentünk, amikor is 19 km volt az útvonalunk hossza. Ám mindig megérte leküzdenünk a távolságot, hiszen páratlan kilátás tárult a szemünk elé! Jártunk fenn a Szent Péter mennykő sziklánál, ahonnan  a távolban csodáltuk a Zemplén bérceit és a füzéri várat, majd a regéci várat is! Hajnali túrára is elmentünk, mely fél négykor indult, s így a napfelkeltét a hegy tetejéről csodáltuk. Gyönyörű és feledhetetlen volt! Nézzétek meg a fotókat, érdemes!

Esténként két – három órát a tábortűznél játszottunk, énekeltünk, jókat beszélgettünk. Nagyon élveztük! Minden nap játszottuk az „őrangyal játékot”, amit esténként megbeszélve jókat nevettünk, s közben egy nagyon összetartó, jó közösség jött létre. A túrákon ragyogó volt a hangulat, rengeteget nevettünk, s nem is vettük észre, hogy már megint 19 km-t tettünk meg!  Jól elfáradva érkeztünk meg az 5. napon Újhutára, ahol már faházakban aludtunk, s újra melegvízben fürödhettünk. Másnap a regéci vár következett, ahová elég nehéz volt felkaptatni, de annyira szép volt a kilátás, hogy alig akartunk hazaindulni. Viszont várt a kisboltban az ajándék jégkrém!!! Este záró tábortűz, szuper közösségi játékok és diszkó.

A gyönyörű tájak, a szuper hangulat, a jó közösség miatt nagyon jól éreztük magunkat ezen a héten! Mindenkinek ajánljuk a vándortáborozást, nagyon nagy élmény!

Köszönjük szépen a szervezést, a sok jó játékot, a folyamatos támogatást Csaba bácsinak és Gábor bácsinak!  Jövőre is megyünk!!!