Vadász utca 1.

Zárda u.5.

Dózsa György út 6.

Bajcsy-Zsilinszky utca 36.

Táborozás egy határ menti faluban

2018.09.10.

A Pest Megyei Rendőr-főkapitányság minden évben játékos versenyeket rendez a megye egy-egy városának általános iskoláiban.

Az elmúlt tanévben Nagykátára esett a választás. Iskolánk alsó tagozatos osztályai vetélkedtek a győztesnek járó táborozásért. Kati néni  és a tavalyi 4. b osztályosok lettek az elsők, de osztályprogram miatt sajnos le kellett mondaniuk az élvezetesnek ígérkező nyaralásról. Szerencsére a felsősök átvehették tőlük a nyereményt, így nem kis izgalmakkal Vincze Miklós bácsi, Juhász Erzsike néni és Molnárné Jutka néni 18 diákkal június 23-án útnak indult Szatmárcsekére. A táborozást szervező határőrök már örömmel vártak minket egy csodálatos kempingben. A remek szállásnál már csak az ebédek és a vacsorák voltak jobbak. A programokról nem is beszélve! Sokat sportoltunk, örömmel próbáltuk ki a az élményfürdő csúszdáit, részt vettünk kommandós és kutya bemutatókon, előadásokon. Kirándultunk Nyíregyházára az állatkertbe, ahol természetesen a legnagyobb szenzáció a nemrég született kis elefánt volt. Szatmárcsekén élt és alkotott Kölcsey Ferenc. Ebben a faluban fejezte be és vetette papírra a Himnuszt, nemzeti imádságunkat. Felkerestük a Kölcsey-emlékházat és az országban egyedülálló kopjafás temetőt Kölcsey síremlékével. Jártunk Tiszacsécsén a Móricz-házban, Cégénydányádon a Kende-Kölcsey-kúriában, a csarodai református templomban. A Petőfi megénekelte Túr folyó a falu szomszédságában folyik, így természetesen mi is ellátogattunk a túristvándi vízimalomba, ahol működés közben is láthattuk e nagyszerű építészeti emlékünket. De a legizgalmasabb az volt, amikor vízre szálltunk, és egy nagyon rövid elméleti képzés után kenuztunk a Túr egyik holtágában. Minden ügyességünkkel és jó csapatmunkával sikeresen teljesítettük a távot, majd egy még nagyobb esemény várt minket: a rendőrségi motorcsónakokon a Tiszán kalandoztunk. Az egy hét természetesen nagyon gyorsan elrepült, jó élményekkel tértünk haza. Köszönjük a volt negyedikeseknek ezt a remek lehetőséget, és szívből kívánjuk nekik, hogy egyszer még ők is eljussanak  Magyarország e távoli szegletébe.