ZAMÁRDI TÁBOR 2018

2018.09.12.

Június 21-én indult 46 diák és 5 pedagógus a zamárdi angol-német nyelvi táborba.

Immár 10. alkalommal táboroztunk itt. A megérkezés után elfogyasztottuk a finom ebédet, berendezkedtünk a szobákban és aztán irány a strand!Igyekeztünk kihasználni a szép időt, mert a többi napra lehűlést ígértek. Az esti programból nem maradhatott el a szokásos tábortűz a házak bemutatkozó műsorával. Ekkor kaptuk meg a tábori pólónkat is.
Éjszaka már megérkeztek a felhők és villámok; nagy eső nem volt, de tényleg hűvösebb lett, ami ideális volt a nyelvi foglalkozások megtartására.Estére olyan szép idő lett, hogy a kilátó-túrát sem kellett elhalasztanunk. A naplemente gyönyörű volt, mint mindig.
Izgalommal vártuk a szombatot, mert különleges napnak ígérkezett. Siófokra utaztunk vonattal, ahol a kalózhajó személyzete várt ránk Sólyomszem kapitány vezetésével. Miközben egy órahosszat hajókáztunk a Balatonon, a vállalkozó szelleműeket kalózzá képezte ki Sólyomszem kapitány, sőt még feleséget is szerzett magának. A program után visszasétáltunk a városközpontba, és egy kicsit plázáztunk. Délután fél 4 felé ismét a táborban voltunk, és kedvenc sportunkat, a röplabdát gyakorolhattuk. Az este folyamán szentmisén vettünk részt a zamárdi Kisboldogasszony templomban. Mise után lesétáltunk a mólóra, és izgatottan kapcsolódtunk be a Foci VB nézésébe.
Vasárnapra kicsivel jobb idő lett, így a bátrak bemerészkedhettek a Balatonba, a többiek humoros sportfeladatokkal szórakoztatták magukat.
Hétfőn a reggeli után eredményhirdetés volt. Mindenki oklevéllel és egy csomó édességgel lett gazdagabb. Kicsit szomorúan indultunk hazafelé, mert a sok élménnyel teli nap gyorsan elröppent.
Köszönjük Király Ildikó , Nagy Zsuzsanna és Ötvösné Andi néninek, illetve Tóth Gábor és Aszódi Csaba bácsinak ezt a felejthetetlen tábort.